+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel PURKMISTR Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 132 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    90%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 16.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
2
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 24.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Poloha hotelu

  • Stale nejsou v hotelu zajisteny snidane,nutny prechod do jineho hotelu.

Personál
2
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 7.2.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jana

rodina s malými dětmi, 27.4.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Dobrý den, jen to, jak architektonicky byla vyřešena rekonstrukce tohoto starobylého domu. Od pobytu jsme si slibovali víc. Hotel má skvělou polohu pro návštěvníky, ale né nejkvalitnější služby. Hvězdičky neodpovídají tomu, co hotel vlastně nabízí. Pobytem jsme byli hodně zklamáni.

  • Dobrý den, pobyt jsem neabsolvovala sama, ale i s šestiletým dítětem. Naprosto nevhodné a předražené snídaně. Neznám rodiče, který by šestiletému dítěti na snídani dal 3x po sobě vafle se šlehačkou ze spreje? Za cenu snídaně v tomto hotelu mohu mít v Praze v České koruně oběd, tedy polévku, hlavní jídlo a nápoj! Na pokoji jsme zapomněli věci, pobyt byl od 24.4.2022 do 27.4.2022 a přestože nám bylo slíbeno, že věci budou zaslány na dobírku, dnes je 12.5.2022 a nic nepřišlo. Kroměříž je nádherná a doporučuji jí navštívit, ale nenechte si pobyt v tomto městě zkazit službami v hotelu Purkmistr.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, které si velmi ceníme. Snažíme se naše služby neustále vylepšovat. Mrzí nás, že máte negativní zkušenost z našeho hotelu. Je nám líto, že Vám nevyhovovala snídaně, která je vždy součástí ceny pobytu. Omlouváme se za pozdní odeslání zapomenutých věcí, ale vše jsme zaslali, kdyby nastal nějaký problém, určitě nám zavolejte. Děkujeme. Přesto jsme rádi, že jste si užili město Kroměříž a přejeme příjemný den, Hotel Purkmistr Kroměříž

Michaela

jednotlivec, 18.11.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Kvalitní čaje k snídani.

  • V pokoji byla strašná zima. V koupelně ještě větší, v pokoji byl malý přímotop a v koupelně žádné topení nebylo. Na WC jsme musely chodit v bundach. Sprcha nepripadala v úvahu vůbec. Pokoj byl na pavlaci.

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

skupina přátel, 13.11.2022

Kromeriz Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 8.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Prostorný pokoj a čisto.

  • Bohužel nebylo v pokoji okno, jen úzký vikýř.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme vám za návštěvu a za recenzi. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s prostorným pokojem a s čistotou. Dispozice pokojů je ovlivněna historickým rázem budovy, který se snažíme pro naše hosty zachovat. Ještě jednou děkujeme a doufáme, že nás opět navštívíte. S pozdravem, hotel Purkmistr

Jaroslava Pouzarova

dospělý pár, 12.6.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Celkem špatné snídaně, žádný výběr,co přinesli to bylo, ještě jsme to nikdy nezazili

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 26.9.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Příjemné prostředí zrekonstruovaného hotelu přímo v centru města. Krásné, čisté a vkusně zařízené pokoje.

  • Na pokojích by mohlo být více polštářů, to je asi jediné co bych vytkla z hlediska ubytování. Horší to je z hlediska personálu, který opravdu neodpovídá 4* hotelu. Jediný na koho si opravdu nemůžeme stěžovat byla slečna na recepci, která byla vždy velmi milá a ochotná. Snídaně byly ovšem jedním slovem hrozné. V takovémto hotelu bych opravdu čekala jiný standard. Malý výběr a téměř žádný pokud nepřijdete v 8:00, kdy snídaně začínají. Personál při snídani velice nepříjemný a dle mého názoru velmi za hranou slušného chování, jak by se měl personál chovat k hostům, kteří si tuto službu platí.

Personál
4
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení pobytu, těší nás, že jste byli spokojeni s vybavením a lokalitou hotelu. Aktuálně pracujeme na zvýšení standardu snídaní, aktivně řešíme znovuotevření restaurace a věříme, že výběr i obsluha bude s novým provozovatelem na perfektní úrovni. Omlouváme se za nepříjemnosti. Děkujeme za Vaše pochopení. S pozdravem Hotel Purkmistr Kroměříž

Jiří Svodoba

jednotlivec, 30.4.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Nelíbí se mi,ze ihned na recepci je vam sděleno platba předem,nízká kvalita snídaně.Chaby vyber a v 9h poloprazdny stůl.O doplnění musíte prosit.Pardon,hotel teto kategorie,nechápu.Parkovani se musí platit extra,navíc si ho musíte na nám. sami vyhledat!!Hotel parking nemá!!

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

ostatní, 20.11.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 13.4.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 9.3.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Splachovadlo na WC bylo špatné

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Podíváme se na splachovadlo ve Vašem pokoji, jinak věříme, že bylo během Vašeho pobytu vše v pořádku a pobyt jste si užili. Přejeme příjemný den, Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonym

dospělý pár, 16.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 3.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • poloha hotelu v blízkosti hotelu v centru města

  • Snídaně - personál nevěnoval pozornost, co chybí a např zelenina chyběla zcela po krátkém čase, denně stejná nabídka Obdobně kávovar - došla káva a nebylo komu říci

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 30.10.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 15.8.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 14.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Karla

skupina přátel, 26.9.2021

Mikulov Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Příjemné prostředí,bezvadná masáž (paní masérka na 100% ) ochotná paní recepční (24.9.2021)

  • Zklamala nás snídaně , málo místa na bufetovém stolku ,kávovar nefungoval , není kde odložit "víčko" od másla - držím talíř, chci si ukrojit máslo - vyzkoušejte praktičnost toho, jak to má host udělat , ovoce nebylo v neděli čerstvé - zbylé ze soboty ,chyběli podšálky k hrníčkům, "dokonalost není maličkost, ale maličkostmi se získá dokonalost",ať se daří .

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Hezký den, velmi děkujeme za Vaši recenzi na pobytu v hotelu Purkmistr. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s prostředím hotelu a využili jste také doplňkové služby ve formě masáže. Aktuálně pracujeme na zvýšení standardu snídaní, aktivně řešíme znovuotevření restaurace a věříme, že snídaně bude dovedena k dokonalosti. Děkujeme za Vaše podněty pro vylepšení a omlouváme se za nepříjemnosti. S pozdravem Hotel Purkmistr Kroměříž

Zuzana

jednotlivec, 24.6.2020

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Hezký a čistý pokoj

  • Odpoledne jsme douho čekali na recepci, abychom se mohli ubytovat (na dveřích cedulka "přijdu hned" a hned to opravdu nebylo.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme moc za zpětnou vazbu k Vašemu pobytu. Potěšilo nás, že jste byli spokojeni s pokojem a jeho čistotou, na které si doopravdy zakládáme. Omlouváme se, že jste čekali delší dobu na paní recepční, přesto věříme, že to příliš negativně nenarušilo Vaši návštěvu Kroměříže. Přejeme krásný den. S pozdravem Hotel Purkmistr