+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel PURKMISTR Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 132 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    90%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 16.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 24.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Poloha hotelu

  • Stale nejsou v hotelu zajisteny snidane,nutny prechod do jineho hotelu.

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 7.2.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jana

Familie mit kleinen Kindern, 27.4.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Dobrý den, jen to, jak architektonicky byla vyřešena rekonstrukce tohoto starobylého domu. Od pobytu jsme si slibovali víc. Hotel má skvělou polohu pro návštěvníky, ale né nejkvalitnější služby. Hvězdičky neodpovídají tomu, co hotel vlastně nabízí. Pobytem jsme byli hodně zklamáni.

  • Dobrý den, pobyt jsem neabsolvovala sama, ale i s šestiletým dítětem. Naprosto nevhodné a předražené snídaně. Neznám rodiče, který by šestiletému dítěti na snídani dal 3x po sobě vafle se šlehačkou ze spreje? Za cenu snídaně v tomto hotelu mohu mít v Praze v České koruně oběd, tedy polévku, hlavní jídlo a nápoj! Na pokoji jsme zapomněli věci, pobyt byl od 24.4.2022 do 27.4.2022 a přestože nám bylo slíbeno, že věci budou zaslány na dobírku, dnes je 12.5.2022 a nic nepřišlo. Kroměříž je nádherná a doporučuji jí navštívit, ale nenechte si pobyt v tomto městě zkazit službami v hotelu Purkmistr.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel PURKMISTR hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, které si velmi ceníme. Snažíme se naše služby neustále vylepšovat. Mrzí nás, že máte negativní zkušenost z našeho hotelu. Je nám líto, že Vám nevyhovovala snídaně, která je vždy součástí ceny pobytu. Omlouváme se za pozdní odeslání zapomenutých věcí, ale vše jsme zaslali, kdyby nastal nějaký problém, určitě nám zavolejte. Děkujeme. Přesto jsme rádi, že jste si užili město Kroměříž a přejeme příjemný den, Hotel Purkmistr Kroměříž

Michaela

Einzelreisender, 18.11.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Kvalitní čaje k snídani.

  • V pokoji byla strašná zima. V koupelně ještě větší, v pokoji byl malý přímotop a v koupelně žádné topení nebylo. Na WC jsme musely chodit v bundach. Sprcha nepripadala v úvahu vůbec. Pokoj byl na pavlaci.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 13.11.2022

Kromeriz Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 8.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Prostorný pokoj a čisto.

  • Bohužel nebylo v pokoji okno, jen úzký vikýř.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel PURKMISTR hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme vám za návštěvu a za recenzi. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s prostorným pokojem a s čistotou. Dispozice pokojů je ovlivněna historickým rázem budovy, který se snažíme pro naše hosty zachovat. Ještě jednou děkujeme a doufáme, že nás opět navštívíte. S pozdravem, hotel Purkmistr

Jaroslava Pouzarova

Älteres Paar, 12.6.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Celkem špatné snídaně, žádný výběr,co přinesli to bylo, ještě jsme to nikdy nezazili

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 26.9.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Příjemné prostředí zrekonstruovaného hotelu přímo v centru města. Krásné, čisté a vkusně zařízené pokoje.

  • Na pokojích by mohlo být více polštářů, to je asi jediné co bych vytkla z hlediska ubytování. Horší to je z hlediska personálu, který opravdu neodpovídá 4* hotelu. Jediný na koho si opravdu nemůžeme stěžovat byla slečna na recepci, která byla vždy velmi milá a ochotná. Snídaně byly ovšem jedním slovem hrozné. V takovémto hotelu bych opravdu čekala jiný standard. Malý výběr a téměř žádný pokud nepřijdete v 8:00, kdy snídaně začínají. Personál při snídani velice nepříjemný a dle mého názoru velmi za hranou slušného chování, jak by se měl personál chovat k hostům, kteří si tuto službu platí.

Persönlich
4
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel PURKMISTR hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení pobytu, těší nás, že jste byli spokojeni s vybavením a lokalitou hotelu. Aktuálně pracujeme na zvýšení standardu snídaní, aktivně řešíme znovuotevření restaurace a věříme, že výběr i obsluha bude s novým provozovatelem na perfektní úrovni. Omlouváme se za nepříjemnosti. Děkujeme za Vaše pochopení. S pozdravem Hotel Purkmistr Kroměříž

Jiří Svodoba

Einzelreisender, 30.4.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Nelíbí se mi,ze ihned na recepci je vam sděleno platba předem,nízká kvalita snídaně.Chaby vyber a v 9h poloprazdny stůl.O doplnění musíte prosit.Pardon,hotel teto kategorie,nechápu.Parkovani se musí platit extra,navíc si ho musíte na nám. sami vyhledat!!Hotel parking nemá!!

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

andere Gruppe, 20.11.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 13.4.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 9.3.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Splachovadlo na WC bylo špatné

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel PURKMISTR hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Podíváme se na splachovadlo ve Vašem pokoji, jinak věříme, že bylo během Vašeho pobytu vše v pořádku a pobyt jste si užili. Přejeme příjemný den, Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonym

Älteres Paar, 16.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 3.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • poloha hotelu v blízkosti hotelu v centru města

  • Snídaně - personál nevěnoval pozornost, co chybí a např zelenina chyběla zcela po krátkém čase, denně stejná nabídka Obdobně kávovar - došla káva a nebylo komu říci

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 30.10.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 15.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 14.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Karla

Gruppe von Freunden, 26.9.2021

Mikulov Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Příjemné prostředí,bezvadná masáž (paní masérka na 100% ) ochotná paní recepční (24.9.2021)

  • Zklamala nás snídaně , málo místa na bufetovém stolku ,kávovar nefungoval , není kde odložit "víčko" od másla - držím talíř, chci si ukrojit máslo - vyzkoušejte praktičnost toho, jak to má host udělat , ovoce nebylo v neděli čerstvé - zbylé ze soboty ,chyběli podšálky k hrníčkům, "dokonalost není maličkost, ale maličkostmi se získá dokonalost",ať se daří .

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Hotel PURKMISTR hat auf diese Bewertung geantwortet.
Hezký den, velmi děkujeme za Vaši recenzi na pobytu v hotelu Purkmistr. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s prostředím hotelu a využili jste také doplňkové služby ve formě masáže. Aktuálně pracujeme na zvýšení standardu snídaní, aktivně řešíme znovuotevření restaurace a věříme, že snídaně bude dovedena k dokonalosti. Děkujeme za Vaše podněty pro vylepšení a omlouváme se za nepříjemnosti. S pozdravem Hotel Purkmistr Kroměříž

Zuzana

Einzelreisender, 24.6.2020

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hezký a čistý pokoj

  • Odpoledne jsme douho čekali na recepci, abychom se mohli ubytovat (na dveřích cedulka "přijdu hned" a hned to opravdu nebylo.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel PURKMISTR hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme moc za zpětnou vazbu k Vašemu pobytu. Potěšilo nás, že jste byli spokojeni s pokojem a jeho čistotou, na které si doopravdy zakládáme. Omlouváme se, že jste čekali delší dobu na paní recepční, přesto věříme, že to příliš negativně nenarušilo Vaši návštěvu Kroměříže. Přejeme krásný den. S pozdravem Hotel Purkmistr