+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Hotel PURKMISTR Отзывы

рейтинг отеля

93%
идеальный

132 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    93%
  • Чистота

    97%
  • Оборудование

    91%
  • Комфорт

    92%
  • Соотношение цена / качество

    90%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Jaroslava Pouzarova

Пожилые пары, 12.6.2022

Česká republika

  • Общий рейтинг
68 %
  • Celkem špatné snídaně, žádný výběr,co přinesli to bylo, ještě jsme to nikdy nezazili

Персонал
6
Services
6
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 29.5.2022

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Eva

Группы друзей, 24.5.2022

Praha Česká republika

  • Общий рейтинг
96 %
  • Krásně se vkusem zrekonstruovaný interiér, čistota, ochotný a vstřícný personál. Budeme doporučovat svým známým.

  • Malý výběr snídaňového menu - 2 slané a 2 sladké varianty(vejce nebo vejce, párek nebo trhané maso, chléb nebyl čerstvý, sladkou variantu snídaně bychom si spíše objednali k odpolední kávě). Když bychom rádi pobyli více dní, dokola bychom střídali stále stejné 2 varianty. Obě však byly velmi dobré.

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Hotel PURKMISTR ответил на этот отзыв.
Hezký den, velmi děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že se Vám líbil interiér hotelu, čistota a také personál naplnil očekávání. Jsme rádi, že i přes limitovaný výběr jste si na snídani pochutnali. Děkujeme za doporučení známým. Přejeme krásné léto, Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonym

одинокий путешественник, 20.5.2022

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Emanuel

Пожилые пары, 8.5.2022

Praha Česká republika

  • Общий рейтинг
96 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 2.5.2022

Čeština

  • Общий рейтинг
96 %
  • Hotel byl super

  • snídaně výborná, ale studená

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Hotel PURKMISTR ответил на этот отзыв.
Hezký den, moc děkujeme za Vaše hodnocení, jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Upozorníme provozovatele kavárny na studenou snídani. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním krásného jara, Hotel Purkmistr Kroměříž

Jana

Семья с маленькими детьми, 27.4.2022

Česká republika

  • Общий рейтинг
64 %
  • Dobrý den, jen to, jak architektonicky byla vyřešena rekonstrukce tohoto starobylého domu. Od pobytu jsme si slibovali víc. Hotel má skvělou polohu pro návštěvníky, ale né nejkvalitnější služby. Hvězdičky neodpovídají tomu, co hotel vlastně nabízí. Pobytem jsme byli hodně zklamáni.

  • Dobrý den, pobyt jsem neabsolvovala sama, ale i s šestiletým dítětem. Naprosto nevhodné a předražené snídaně. Neznám rodiče, který by šestiletému dítěti na snídani dal 3x po sobě vafle se šlehačkou ze spreje? Za cenu snídaně v tomto hotelu mohu mít v Praze v České koruně oběd, tedy polévku, hlavní jídlo a nápoj! Na pokoji jsme zapomněli věci, pobyt byl od 24.4.2022 do 27.4.2022 a přestože nám bylo slíbeno, že věci budou zaslány na dobírku, dnes je 12.5.2022 a nic nepřišlo. Kroměříž je nádherná a doporučuji jí navštívit, ale nenechte si pobyt v tomto městě zkazit službami v hotelu Purkmistr.

Персонал
6
Services
6
Чистота
6
Комфорт
8
Value/money
6
Hotel PURKMISTR ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, které si velmi ceníme. Snažíme se naše služby neustále vylepšovat. Mrzí nás, že máte negativní zkušenost z našeho hotelu. Je nám líto, že Vám nevyhovovala snídaně, která je vždy součástí ceny pobytu. Omlouváme se za pozdní odeslání zapomenutých věcí, ale vše jsme zaslali, kdyby nastal nějaký problém, určitě nám zavolejte. Děkujeme. Přesto jsme rádi, že jste si užili město Kroměříž a přejeme příjemný den, Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonym

одинокий путешественник, 21.4.2022

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 13.4.2022

Čeština

  • Общий рейтинг
80 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 9.3.2022

Čeština

  • Общий рейтинг
80 %
  • Splachovadlo na WC bylo špatné

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8
Hotel PURKMISTR ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Podíváme se na splachovadlo ve Vašem pokoji, jinak věříme, že bylo během Vašeho pobytu vše v pořádku a pobyt jste si užili. Přejeme příjemný den, Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonym

одинокий путешественник, 28.11.2021

Čeština

  • Общий рейтинг
92 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 31.10.2021

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Růžena

Пожилые пары, 24.10.2021

Česká republika

  • Общий рейтинг
92 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 15.10.2021

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 13.10.2021

Česká republika

  • Общий рейтинг
96 %
  • všestranná čistota, klid

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8
Hotel PURKMISTR ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkuje za Váš pobyt a Vaše úžasné hodnocení. Moc si ceníme spokojených hostů. Těšíme se, že k nám zase brzy zavítáte.
S pozdravem
Tým Hotelu Purkmistr

Jana

одинокий путешественник, 8.10.2021

Česká republika

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 3.10.2021

Čeština

  • Общий рейтинг
87 %
  • V hotelu se nám nejvíce líbila slečna recepční, milá, příjemná a vždy připravena ochotně pomocí a vyhovět nám se všemi problémy.

Персонал
0
Services
0
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8
Hotel PURKMISTR ответил на этот отзыв.
Dobrý den, moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k ubytování v hotelu Purkmistr. Jsme rádi, že se Vám líbila slečna recepční a byli jste spokojeni. Určitě vyřídíme chválu! Budeme se těšit na případnou další návštěvu při Vaší cestě do Kroměříže. S pozdravem a přáním hezkého září, Hotel Purkmistr Kroměříž

Karla

Группы друзей, 26.9.2021

Mikulov Česká republika

  • Общий рейтинг
92 %
  • V hotelu nás přivítala ochotná paní recepční (24.9.2021) a zařídila masáž, která by la výborná !!! šikovná paní masérka, byla jsem přesvědčřená, že pokud si objednávám wellnes pobyt, nemusím se ubezpečovat , že masáž mám zajištěnou, ale vše bylo perfektně vyřešeno sauna výborná !

  • televize nefungovala - nevyužitá technika - špatná investice (ani dle návodu, ani paní recepční) zklamala mě snídaně, ovoce nebylo nejčerstvější, já bych změnila poskládání na malém stolku - při přípravě kávy, kam si odložit šálek?, podšálky už nebyly, ! pokud chci odkrojit máslo, kam položit "víčko"? kávovar nefungoval ,cukr v cukřenkách se nesypal ani po třepání :-(, možná pro Vás maličkosti, ale k dokonalosti jsou ty maličkosti nutné vyřešit, nebo pouvažovat o nich .Hodně zdraru a spokojených hostů .

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
6
Hotel PURKMISTR ответил на этот отзыв.
Dobrý den, mockrát děkujeme za Vaše upřímné hodnocení pobytu vnašem hotelu. Těší nás, že personál naplnil očekávání a užili jste si také wellness služby. Omlouváme se za snídaně. Určitě zapracujeme na vylepšení snídaní, v aktuální chvíli řešíme znovuotevření restaurace a věříme, že kvalita snídaně bude na lepší úrovni. Děkujeme za Vaše pochopení. Podíváme se také na funkčnost TV ve Vašem pokoji. S pozdravem a přáním pěkného dne, Hotel Purkmistr Kroměříž

Karla

Группы друзей, 26.9.2021

Mikulov Česká republika

  • Общий рейтинг
84 %
  • Příjemné prostředí,bezvadná masáž (paní masérka na 100% ) ochotná paní recepční (24.9.2021)

  • Zklamala nás snídaně , málo místa na bufetovém stolku ,kávovar nefungoval , není kde odložit "víčko" od másla - držím talíř, chci si ukrojit máslo - vyzkoušejte praktičnost toho, jak to má host udělat , ovoce nebylo v neděli čerstvé - zbylé ze soboty ,chyběli podšálky k hrníčkům, "dokonalost není maličkost, ale maličkostmi se získá dokonalost",ať se daří .

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
6
Hotel PURKMISTR ответил на этот отзыв.
Hezký den, velmi děkujeme za Vaši recenzi na pobytu v hotelu Purkmistr. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s prostředím hotelu a využili jste také doplňkové služby ve formě masáže. Aktuálně pracujeme na zvýšení standardu snídaní, aktivně řešíme znovuotevření restaurace a věříme, že snídaně bude dovedena k dokonalosti. Děkujeme za Vaše podněty pro vylepšení a omlouváme se za nepříjemnosti. S pozdravem Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonym

одинокий путешественник, 26.9.2021

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10