0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Hotel PURKMISTR Recenzje

Ocena hotelu

93%
Znakomicie

by 132 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    93%
  • Czystość

    97%
  • Wyposażenie

    91%
  • Komfort

    92%
  • Cena

    90%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Jaroslava Pouzarova

para, 12.6.2022

Česká republika

  • Cena ogólna
68 %
  • Celkem špatné snídaně, žádný výběr,co přinesli to bylo, ještě jsme to nikdy nezazili

Personel
6
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 29.5.2022

Čeština

  • Cena ogólna
88 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
8

Eva

grupa przyjaciół, 24.5.2022

Praha Česká republika

  • Cena ogólna
96 %
  • Krásně se vkusem zrekonstruovaný interiér, čistota, ochotný a vstřícný personál. Budeme doporučovat svým známým.

  • Malý výběr snídaňového menu - 2 slané a 2 sladké varianty(vejce nebo vejce, párek nebo trhané maso, chléb nebyl čerstvý, sladkou variantu snídaně bychom si spíše objednali k odpolední kávě). Když bychom rádi pobyli více dní, dokola bychom střídali stále stejné 2 varianty. Obě však byly velmi dobré.

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Hotel PURKMISTR replied to this review.
Hezký den, velmi děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že se Vám líbil interiér hotelu, čistota a také personál naplnil očekávání. Jsme rádi, že i přes limitovaný výběr jste si na snídani pochutnali. Děkujeme za doporučení známým. Přejeme krásné léto, Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 20.5.2022

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Emanuel

para, 8.5.2022

Praha Česká republika

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 2.5.2022

Čeština

  • Cena ogólna
96 %
  • Hotel byl super

  • snídaně výborná, ale studená

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10
Hotel PURKMISTR replied to this review.
Hezký den, moc děkujeme za Vaše hodnocení, jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Upozorníme provozovatele kavárny na studenou snídani. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním krásného jara, Hotel Purkmistr Kroměříž

Jana

rodzina z małym dzieckiem, 27.4.2022

Česká republika

  • Cena ogólna
64 %
  • Dobrý den, jen to, jak architektonicky byla vyřešena rekonstrukce tohoto starobylého domu. Od pobytu jsme si slibovali víc. Hotel má skvělou polohu pro návštěvníky, ale né nejkvalitnější služby. Hvězdičky neodpovídají tomu, co hotel vlastně nabízí. Pobytem jsme byli hodně zklamáni.

  • Dobrý den, pobyt jsem neabsolvovala sama, ale i s šestiletým dítětem. Naprosto nevhodné a předražené snídaně. Neznám rodiče, který by šestiletému dítěti na snídani dal 3x po sobě vafle se šlehačkou ze spreje? Za cenu snídaně v tomto hotelu mohu mít v Praze v České koruně oběd, tedy polévku, hlavní jídlo a nápoj! Na pokoji jsme zapomněli věci, pobyt byl od 24.4.2022 do 27.4.2022 a přestože nám bylo slíbeno, že věci budou zaslány na dobírku, dnes je 12.5.2022 a nic nepřišlo. Kroměříž je nádherná a doporučuji jí navštívit, ale nenechte si pobyt v tomto městě zkazit službami v hotelu Purkmistr.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
8
Value/money
6
Hotel PURKMISTR replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, které si velmi ceníme. Snažíme se naše služby neustále vylepšovat. Mrzí nás, že máte negativní zkušenost z našeho hotelu. Je nám líto, že Vám nevyhovovala snídaně, která je vždy součástí ceny pobytu. Omlouváme se za pozdní odeslání zapomenutých věcí, ale vše jsme zaslali, kdyby nastal nějaký problém, určitě nám zavolejte. Děkujeme. Přesto jsme rádi, že jste si užili město Kroměříž a přejeme příjemný den, Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 21.4.2022

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 13.4.2022

Čeština

  • Cena ogólna
80 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 9.3.2022

Čeština

  • Cena ogólna
80 %
  • Splachovadlo na WC bylo špatné

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8
Hotel PURKMISTR replied to this review.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Podíváme se na splachovadlo ve Vašem pokoji, jinak věříme, že bylo během Vašeho pobytu vše v pořádku a pobyt jste si užili. Přejeme příjemný den, Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 28.11.2021

Čeština

  • Cena ogólna
92 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 31.10.2021

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Růžena

para, 24.10.2021

Česká republika

  • Cena ogólna
92 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 15.10.2021

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 13.10.2021

Česká republika

  • Cena ogólna
96 %
  • všestranná čistota, klid

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8
Hotel PURKMISTR replied to this review.
Dobrý den, děkuje za Váš pobyt a Vaše úžasné hodnocení. Moc si ceníme spokojených hostů. Těšíme se, že k nám zase brzy zavítáte.
S pozdravem
Tým Hotelu Purkmistr

Jana

podróżujący w pojedynkę, 8.10.2021

Česká republika

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 3.10.2021

Čeština

  • Cena ogólna
87 %
  • V hotelu se nám nejvíce líbila slečna recepční, milá, příjemná a vždy připravena ochotně pomocí a vyhovět nám se všemi problémy.

Personel
0
Usługi
0
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
8
Hotel PURKMISTR replied to this review.
Dobrý den, moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k ubytování v hotelu Purkmistr. Jsme rádi, že se Vám líbila slečna recepční a byli jste spokojeni. Určitě vyřídíme chválu! Budeme se těšit na případnou další návštěvu při Vaší cestě do Kroměříže. S pozdravem a přáním hezkého září, Hotel Purkmistr Kroměříž

Karla

grupa przyjaciół, 26.9.2021

Mikulov Česká republika

  • Cena ogólna
92 %
  • V hotelu nás přivítala ochotná paní recepční (24.9.2021) a zařídila masáž, která by la výborná !!! šikovná paní masérka, byla jsem přesvědčřená, že pokud si objednávám wellnes pobyt, nemusím se ubezpečovat , že masáž mám zajištěnou, ale vše bylo perfektně vyřešeno sauna výborná !

  • televize nefungovala - nevyužitá technika - špatná investice (ani dle návodu, ani paní recepční) zklamala mě snídaně, ovoce nebylo nejčerstvější, já bych změnila poskládání na malém stolku - při přípravě kávy, kam si odložit šálek?, podšálky už nebyly, ! pokud chci odkrojit máslo, kam položit "víčko"? kávovar nefungoval ,cukr v cukřenkách se nesypal ani po třepání :-(, možná pro Vás maličkosti, ale k dokonalosti jsou ty maličkosti nutné vyřešit, nebo pouvažovat o nich .Hodně zdraru a spokojených hostů .

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
6
Hotel PURKMISTR replied to this review.
Dobrý den, mockrát děkujeme za Vaše upřímné hodnocení pobytu vnašem hotelu. Těší nás, že personál naplnil očekávání a užili jste si také wellness služby. Omlouváme se za snídaně. Určitě zapracujeme na vylepšení snídaní, v aktuální chvíli řešíme znovuotevření restaurace a věříme, že kvalita snídaně bude na lepší úrovni. Děkujeme za Vaše pochopení. Podíváme se také na funkčnost TV ve Vašem pokoji. S pozdravem a přáním pěkného dne, Hotel Purkmistr Kroměříž

Karla

grupa przyjaciół, 26.9.2021

Mikulov Česká republika

  • Cena ogólna
84 %
  • Příjemné prostředí,bezvadná masáž (paní masérka na 100% ) ochotná paní recepční (24.9.2021)

  • Zklamala nás snídaně , málo místa na bufetovém stolku ,kávovar nefungoval , není kde odložit "víčko" od másla - držím talíř, chci si ukrojit máslo - vyzkoušejte praktičnost toho, jak to má host udělat , ovoce nebylo v neděli čerstvé - zbylé ze soboty ,chyběli podšálky k hrníčkům, "dokonalost není maličkost, ale maličkostmi se získá dokonalost",ať se daří .

Personel
8
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
6
Hotel PURKMISTR replied to this review.
Hezký den, velmi děkujeme za Vaši recenzi na pobytu v hotelu Purkmistr. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s prostředím hotelu a využili jste také doplňkové služby ve formě masáže. Aktuálně pracujeme na zvýšení standardu snídaní, aktivně řešíme znovuotevření restaurace a věříme, že snídaně bude dovedena k dokonalosti. Děkujeme za Vaše podněty pro vylepšení a omlouváme se za nepříjemnosti. S pozdravem Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 26.9.2021

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10