+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel PURKMISTR Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 132 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    90%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jaroslava Pouzarova

dospělý pár, 12.6.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Celkem špatné snídaně, žádný výběr,co přinesli to bylo, ještě jsme to nikdy nezazili

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 29.5.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Eva

skupina přátel, 24.5.2022

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Krásně se vkusem zrekonstruovaný interiér, čistota, ochotný a vstřícný personál. Budeme doporučovat svým známým.

  • Malý výběr snídaňového menu - 2 slané a 2 sladké varianty(vejce nebo vejce, párek nebo trhané maso, chléb nebyl čerstvý, sladkou variantu snídaně bychom si spíše objednali k odpolední kávě). Když bychom rádi pobyli více dní, dokola bychom střídali stále stejné 2 varianty. Obě však byly velmi dobré.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Hezký den, velmi děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že se Vám líbil interiér hotelu, čistota a také personál naplnil očekávání. Jsme rádi, že i přes limitovaný výběr jste si na snídani pochutnali. Děkujeme za doporučení známým. Přejeme krásné léto, Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonym

jednotlivec, 20.5.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Emanuel

dospělý pár, 8.5.2022

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 2.5.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Hotel byl super

  • snídaně výborná, ale studená

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Hezký den, moc děkujeme za Vaše hodnocení, jsme rádi, že se Vám u nás líbilo. Upozorníme provozovatele kavárny na studenou snídani. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním krásného jara, Hotel Purkmistr Kroměříž

Jana

rodina s malými dětmi, 27.4.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Dobrý den, jen to, jak architektonicky byla vyřešena rekonstrukce tohoto starobylého domu. Od pobytu jsme si slibovali víc. Hotel má skvělou polohu pro návštěvníky, ale né nejkvalitnější služby. Hvězdičky neodpovídají tomu, co hotel vlastně nabízí. Pobytem jsme byli hodně zklamáni.

  • Dobrý den, pobyt jsem neabsolvovala sama, ale i s šestiletým dítětem. Naprosto nevhodné a předražené snídaně. Neznám rodiče, který by šestiletému dítěti na snídani dal 3x po sobě vafle se šlehačkou ze spreje? Za cenu snídaně v tomto hotelu mohu mít v Praze v České koruně oběd, tedy polévku, hlavní jídlo a nápoj! Na pokoji jsme zapomněli věci, pobyt byl od 24.4.2022 do 27.4.2022 a přestože nám bylo slíbeno, že věci budou zaslány na dobírku, dnes je 12.5.2022 a nic nepřišlo. Kroměříž je nádherná a doporučuji jí navštívit, ale nenechte si pobyt v tomto městě zkazit službami v hotelu Purkmistr.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, které si velmi ceníme. Snažíme se naše služby neustále vylepšovat. Mrzí nás, že máte negativní zkušenost z našeho hotelu. Je nám líto, že Vám nevyhovovala snídaně, která je vždy součástí ceny pobytu. Omlouváme se za pozdní odeslání zapomenutých věcí, ale vše jsme zaslali, kdyby nastal nějaký problém, určitě nám zavolejte. Děkujeme. Přesto jsme rádi, že jste si užili město Kroměříž a přejeme příjemný den, Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonym

jednotlivec, 21.4.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 13.4.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 9.3.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Splachovadlo na WC bylo špatné

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Podíváme se na splachovadlo ve Vašem pokoji, jinak věříme, že bylo během Vašeho pobytu vše v pořádku a pobyt jste si užili. Přejeme příjemný den, Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonym

jednotlivec, 28.11.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 31.10.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Růžena

dospělý pár, 24.10.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 15.10.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 13.10.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • všestranná čistota, klid

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkuje za Váš pobyt a Vaše úžasné hodnocení. Moc si ceníme spokojených hostů. Těšíme se, že k nám zase brzy zavítáte.
S pozdravem
Tým Hotelu Purkmistr

Jana

jednotlivec, 8.10.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 3.10.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
87 %
  • V hotelu se nám nejvíce líbila slečna recepční, milá, příjemná a vždy připravena ochotně pomocí a vyhovět nám se všemi problémy.

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu k ubytování v hotelu Purkmistr. Jsme rádi, že se Vám líbila slečna recepční a byli jste spokojeni. Určitě vyřídíme chválu! Budeme se těšit na případnou další návštěvu při Vaší cestě do Kroměříže. S pozdravem a přáním hezkého září, Hotel Purkmistr Kroměříž

Karla

skupina přátel, 26.9.2021

Mikulov Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • V hotelu nás přivítala ochotná paní recepční (24.9.2021) a zařídila masáž, která by la výborná !!! šikovná paní masérka, byla jsem přesvědčřená, že pokud si objednávám wellnes pobyt, nemusím se ubezpečovat , že masáž mám zajištěnou, ale vše bylo perfektně vyřešeno sauna výborná !

  • televize nefungovala - nevyužitá technika - špatná investice (ani dle návodu, ani paní recepční) zklamala mě snídaně, ovoce nebylo nejčerstvější, já bych změnila poskládání na malém stolku - při přípravě kávy, kam si odložit šálek?, podšálky už nebyly, ! pokud chci odkrojit máslo, kam položit "víčko"? kávovar nefungoval ,cukr v cukřenkách se nesypal ani po třepání :-(, možná pro Vás maličkosti, ale k dokonalosti jsou ty maličkosti nutné vyřešit, nebo pouvažovat o nich .Hodně zdraru a spokojených hostů .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, mockrát děkujeme za Vaše upřímné hodnocení pobytu vnašem hotelu. Těší nás, že personál naplnil očekávání a užili jste si také wellness služby. Omlouváme se za snídaně. Určitě zapracujeme na vylepšení snídaní, v aktuální chvíli řešíme znovuotevření restaurace a věříme, že kvalita snídaně bude na lepší úrovni. Děkujeme za Vaše pochopení. Podíváme se také na funkčnost TV ve Vašem pokoji. S pozdravem a přáním pěkného dne, Hotel Purkmistr Kroměříž

Karla

skupina přátel, 26.9.2021

Mikulov Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Příjemné prostředí,bezvadná masáž (paní masérka na 100% ) ochotná paní recepční (24.9.2021)

  • Zklamala nás snídaně , málo místa na bufetovém stolku ,kávovar nefungoval , není kde odložit "víčko" od másla - držím talíř, chci si ukrojit máslo - vyzkoušejte praktičnost toho, jak to má host udělat , ovoce nebylo v neděli čerstvé - zbylé ze soboty ,chyběli podšálky k hrníčkům, "dokonalost není maličkost, ale maličkostmi se získá dokonalost",ať se daří .

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Hotel PURKMISTR odpověděl na tuto recenzi.
Hezký den, velmi děkujeme za Vaši recenzi na pobytu v hotelu Purkmistr. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s prostředím hotelu a využili jste také doplňkové služby ve formě masáže. Aktuálně pracujeme na zvýšení standardu snídaní, aktivně řešíme znovuotevření restaurace a věříme, že snídaně bude dovedena k dokonalosti. Děkujeme za Vaše podněty pro vylepšení a omlouváme se za nepříjemnosti. S pozdravem Hotel Purkmistr Kroměříž

Anonym

jednotlivec, 26.9.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10